Τετάρτη, Νοεμβρίου 02, 2005

Law and order

Χωρίς να είμαι από εκείνους που ασπάζονται το σύνθημα που εξισώνει στο σύνολό τους, τους αστυνομικούς με τα γνωστά ροζ οικόσιτα ζώα, διαβάζοντας αυτό το άρθρο της Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας δεν μπορώ παρά να το σκεφτώ, ακόμη και άθελά μου. Αναφερόμενο σε περιπτώσεις κατάχρησης εξουσίας από αστυνομικούς που έχουν οδηγήσει σε καταγγελίες πολιτών, το άρθρο «αποκαλύπτει» μια άλλη πλευρά των οργάνων της τάξης που δυστυχώς λίγο πολύ είναι γνωστή σε όλους ακόμη κι αν επιλέγουμε να την αγνοούμε όσο δεν μας αφορά προσωπικά.
Ανάμεσα στις θλιβερές ιστορίες που καταγράφει το ρεπορτάζ, σας μεταφέρω αυτούσια την παρακάτω:
«Οπως κατήγγειλε ο Β.Μ., «είναι πάμπολλες οι φορές που με έχουν προσαγάγει στο ίδιο αστυνομικό τμήμα για να ελέγξουν τα στοιχεία μου, επειδή είμαι ομοφυλόφιλος». Η συμπεριφορά τους ήταν ιδιαίτερα προσβλητική. Η φράση «Να ο π...! Πάρτε τον τώρα!» διά στόματος των οργάνων της τάξης, τού είναι πλέον τόσο γνωστή «όσο και οι αστυνομικοί του τμήματος Ακροπόλεως», καταγγέλλει.
Οι ύβρεις αυτές ήταν για το... καλωσόρισμα. «Οι π... στο κρατητήριο. Θέλεις να σε γ...; Ωραίοι άνδρες δεν είμαστε;. Γ... και εμείς π..., μου έλεγαν στη διαδρομή και στη δίωρη παραμονή μου στο τμήμα. Οταν διαπίστωσαν ότι δεν κατηγορούμαι για κάτι, με άφησαν να φύγω. Ξαναπήγα στην πλατεία Καπνικαρέας. Δέκα λεπτά μετά, εμφανίστηκαν και πάλι. Με άγριο ύφος μου είπαν: "μέσα ρε, ξανά". Δεν πρόλαβα να ρωτήσω γιατί και ο ένας μου επιτέθηκε. Με χτύπησε στην κοιλιά και μου πάτησε τα πόδια. Οταν έπεσα κάτω από τον πόνο, μου χτύπησε το κεφάλι στο πλακόστρωτο», εξηγεί. Χαρτί από τον «Ευαγγελισμό» πιστοποιεί ξυλοδαρμό.»
Το χειρότερο όλων; Η εφημερίδα χαρακτηρίζει την συγκεκριμένη περίπτωση «πολύ συνηθισμένη» και δυστυχώς φοβάμαι πως μάλλον έχει απόλυτο δίκιο...

Comments: Δημοσίευση σχολίου

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?