Τρίτη, Οκτωβρίου 25, 2005
Σελίδα 69...
Προσπαθώ να καταλάβω αν η καταχώρηση που βλέπετε δίπλα αποτελεί παρωδία ή πραγματικότητα, και ομολογώ ότι αν και έχει περάσει αρκετός καιρός από την πρώτη φορά που την είδα, δεν έχω ακόμη αποφασίσει για το τι από τα δύο ισχύει. Δυστυχώς φοβάμαι ότι πρόκειται μάλλον για αληθινή καταχώρηση πραγματικού περιοδικού που ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει στα περίπτερα, ερχόμενο να καλύψει ένα... βαθύ κενό στα ελληνικά media, αυτό του gay Cosmopolitan!
Και ναι μεν από την μια είναι θετικό ότι η εκδοτική πιάτσα ανοίγει, και ο gay τύπος διεκδικεί μερίδιο της αγοράς, από την άλλη όμως στ’ αλήθεια, κάτι τέτοιο είναι πραγματικά απαραίτητο για την gay κοινότητα (αν υποθέσουμε ότι έχει συνείδηση του εαυτού της) στην Ελλάδα;
Διότι, αν στην αγορά των γυναικείων εντύπων το cosmopolitan μοιάζει χαριτωμένο, συμπαθές και απενοχοποιημένο, όμως εκτός από αυτό υπάρχουν τουλάχιστον δέκα ακόμη άλλα περιοδικά για το κοινό στο οποίο στοχεύει και το cosmopolitan. Αντιθέτως στην περίπτωση μας, η έκδοση ενός «gaypolitan», (εκτός του ότι το πιθανότερο είναι να κερδίσει γρήγορα μια ωραία μήνυση από τον ΔΟΛ για τον τίτλο του) μοιάζει να θέλει να σπρώξει τον gay πληθυσμό της ελληνικής επικράτειας κατ ευθείαν από τα σκοτάδια της ντουλάπας στην λάμψη της ξανθιάς ανταύγειας και της παγιέτας, με όλα τα κακά και τα... κακά που αυτό συνεπάγεται...
Και ναι μεν από την μια είναι θετικό ότι η εκδοτική πιάτσα ανοίγει, και ο gay τύπος διεκδικεί μερίδιο της αγοράς, από την άλλη όμως στ’ αλήθεια, κάτι τέτοιο είναι πραγματικά απαραίτητο για την gay κοινότητα (αν υποθέσουμε ότι έχει συνείδηση του εαυτού της) στην Ελλάδα;
Διότι, αν στην αγορά των γυναικείων εντύπων το cosmopolitan μοιάζει χαριτωμένο, συμπαθές και απενοχοποιημένο, όμως εκτός από αυτό υπάρχουν τουλάχιστον δέκα ακόμη άλλα περιοδικά για το κοινό στο οποίο στοχεύει και το cosmopolitan. Αντιθέτως στην περίπτωση μας, η έκδοση ενός «gaypolitan», (εκτός του ότι το πιθανότερο είναι να κερδίσει γρήγορα μια ωραία μήνυση από τον ΔΟΛ για τον τίτλο του) μοιάζει να θέλει να σπρώξει τον gay πληθυσμό της ελληνικής επικράτειας κατ ευθείαν από τα σκοτάδια της ντουλάπας στην λάμψη της ξανθιάς ανταύγειας και της παγιέτας, με όλα τα κακά και τα... κακά που αυτό συνεπάγεται...
Comments:
<< Home
Δυστυχώς, όσα γράφεις ότι φοβάσαι έχουν να κάνουν με τη φτώχεια της gay πραγματικότητας στη χώρα μας. Λογικά η ομαλοποίηση της δημόσιας εικόνας μας περνάει και μέσα από έντυπα του εν λόγω τύπου. Το κακό είναι όταν αυτά είναι τα μόνα που βρίσκονται κρεμασμένα στα περίπτερα.
Αλλά μήπως και με τους ελληνικούς gay διαδικτυακούς τόπους δεν συμβαίνει σε μεγάλο βαθμό το ίδιο;
Ας ελπίσουμε ότι όλα αυτά είναι παιδικές αρρώστιες που θα τις περάσουμε στα γρήγορα καθώς επιτέλους θα ενηλικιωνόμαστε.
Αλλά μήπως και με τους ελληνικούς gay διαδικτυακούς τόπους δεν συμβαίνει σε μεγάλο βαθμό το ίδιο;
Ας ελπίσουμε ότι όλα αυτά είναι παιδικές αρρώστιες που θα τις περάσουμε στα γρήγορα καθώς επιτέλους θα ενηλικιωνόμαστε.
Από το τίποτα καλά είναι και αυτά τα βήματα που γίνονται.
Σιγά-σιγά θα εξελιχθούν πιστεύω.
Το Μen's Health είναι το Gaypolitan
ειρήσθω εν παρόδω:)
Σιγά-σιγά θα εξελιχθούν πιστεύω.
Το Μen's Health είναι το Gaypolitan
ειρήσθω εν παρόδω:)
Χα, χα!
Αναρωτιέμαι αν έστω το 10% των αναγνωστών του Men's Health είναι straight.
Όσο για τις παιδικές ασθένειες ναι, φοβάμαι ότι έχεις δίκιο αγαπητέ erva. Ας ελπίσουμε ότι θα περάσουν γρήγορα...
Αναρωτιέμαι αν έστω το 10% των αναγνωστών του Men's Health είναι straight.
Όσο για τις παιδικές ασθένειες ναι, φοβάμαι ότι έχεις δίκιο αγαπητέ erva. Ας ελπίσουμε ότι θα περάσουν γρήγορα...
Kαι ποιο είναι το αστείο xyz αν το μεγαλύτερο ποσοστό του Men's Health είναι gay;
Tι είναι αυτό που το καθιστά απαγορευτικό για αναγνωστική χρήση από τους gay;
To men's μήπως ή το Health?
(σοβαρέψου)
Tι είναι αυτό που το καθιστά απαγορευτικό για αναγνωστική χρήση από τους gay;
To men's μήπως ή το Health?
(σοβαρέψου)
Το αστείο αγαπητέ ανώνυμε, έγκειται στο γεγονός ότι το Men's Health όπως και όλα τα ανδρικά περιοδικά που κυκλοφορούν στα περίπτερα, προτιμούν να συμπεριφέρονται σαν το κοινό τους να αποτελείται αμιγώς από straight άνδρες, εθελοτυφλώντας για το προφανές.
Αυτό εννοούσα και όχι αυτό (που δεν είμαι σίγουρος τι ακριβώς είναι) που κατάλαβες.
Σοβαρά...
Αυτό εννοούσα και όχι αυτό (που δεν είμαι σίγουρος τι ακριβώς είναι) που κατάλαβες.
Σοβαρά...
Άσε αγάπη μου που οι gymqueens εδώ στην Ελλάδα είναι και ακατάδεχτες προς
ότι αρσενικό δεν έχει τρικέφαλο τουλάχιστον όσο το στήθος της
Μαστροκώστα και επαγγελματικό επίπεδο
μιας Α-list κλάσεως, μη χαλάσουν και το image στο Central και το Dragoste.
Δεν τους έχουν ενημερώσει πως αν δεν
μπασταρδέψουν λίγο τα γονιδιά τους με
πιο μικροαστικά στρώματα θα εξαφανιστούν σαν την τσαρική δυναστεία
που το έκαναν μεταξύ τους.Αλλά πιο εύκολα βάζεις μυαλό στον Γιάννη Καζανίδη παρά σε straightlookinggymqueen.Αυνανιστικός
στρουκοθαμηλισμός με μπόλικη allure
αρρενωπού lifestyle.Well done φιλενάδες..
ότι αρσενικό δεν έχει τρικέφαλο τουλάχιστον όσο το στήθος της
Μαστροκώστα και επαγγελματικό επίπεδο
μιας Α-list κλάσεως, μη χαλάσουν και το image στο Central και το Dragoste.
Δεν τους έχουν ενημερώσει πως αν δεν
μπασταρδέψουν λίγο τα γονιδιά τους με
πιο μικροαστικά στρώματα θα εξαφανιστούν σαν την τσαρική δυναστεία
που το έκαναν μεταξύ τους.Αλλά πιο εύκολα βάζεις μυαλό στον Γιάννη Καζανίδη παρά σε straightlookinggymqueen.Αυνανιστικός
στρουκοθαμηλισμός με μπόλικη allure
αρρενωπού lifestyle.Well done φιλενάδες..
Eιλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω που είναι το κακό με ένα τέτοιο περιοδικό. Μου φαίνεται τι βλέπετε το δέντρο καιχάνετε το δάσος. Μια χαρά το 10% και ο ακτιβιστικός λόγος αλλά το να κάνεις πλάκα με κάτι που εκτός από πολιτική είναι και κοσμικό αστείο, δηλαδή το σεξ, είναι υγιέστατο. Με την γκρίνια, απλά αναπαράγετε τα κακά του ελληνικού gay ακτιβισμού στον οποίο μια χούφτα άνθρωποι, μιζετιάζουν για την λεπτομέρεια, χωρίζονται σε υποομάδες και χάβνουν την ουσία που είναι η απελευθέρωση της ομοφυλόφιλης επιθυμίας. Ακόμα και αυτής που ταυτίζεται με τον μιαρό κατ' εσάς glossy περιοδικό τύπο που σας βολεύει να έχετε ως αποδιοπομπαίο τράγο των αναπηριών σας. Τάσος Θεοδωρόπουλος
Καθόλου μιαρός ο glossy τύπος με όσα
αρνητικά μπορεί να έχει.Αλλά η απελευθέρωση της επιθυμίας των αναγνωστών του έχει αρκετό δρόμο ακόμα.Στην Ελλάδα o Κίνσει θα έσκιζε
το πτυχίο του με τη θολούρα που έχοθν στο μυαλό τους οι περισσότεροι.
αρνητικά μπορεί να έχει.Αλλά η απελευθέρωση της επιθυμίας των αναγνωστών του έχει αρκετό δρόμο ακόμα.Στην Ελλάδα o Κίνσει θα έσκιζε
το πτυχίο του με τη θολούρα που έχοθν στο μυαλό τους οι περισσότεροι.
Μάλιστα.
Δηλαδή όποιος δεν ενδιαφέρεται να διαβάσει τη συνέντευξη του Κώστα Κούντου, τα ικτερικά κουτσομπολιά και τις συμβουλές για "σωστές αγγελίες" είναι gay ακτιβιστής και μάλιστα ...ανάπηρος.
Και μη χειρότερα!
Δηλαδή όποιος δεν ενδιαφέρεται να διαβάσει τη συνέντευξη του Κώστα Κούντου, τα ικτερικά κουτσομπολιά και τις συμβουλές για "σωστές αγγελίες" είναι gay ακτιβιστής και μάλιστα ...ανάπηρος.
Και μη χειρότερα!
Αγαπητέ Τάσο,
εκτός του ότι την τελευταία φορά που τσέκαρα ήμουν αρτιμελής, γιατί πρέπει να υπάρχει μόνο ο ακτιβισμός ή το lifestyle; Γιατί να μην μπορεί να υπάρχει ένας gay Τυπος που να καταφέρνει να συνδυάζει και τα δυο (όπως νομίζω κάνει το 10% και όπως προσπαθεί να κάνει με λιγότερη επιτυχία το aftershave).
Απλώς το gaypolitan, εκτός του ότι ακόμη και το straight αντιστοιχό του μου φαίνεται υπερβολικά σαχλό, δεν είμαι σίγουρος ότι είναι αυτό που χρειάζεται για να "απελευθερωθεί η gay επιθυμία στην Ελλάδα". Η gay επιθυμία μια χαρά ελεύθερη ειναι στο sodade (ή όπου) και στα πάρκα (και πολύ καλά κάνει)κι αν κάτι χρειάζεται η gay κοινότητα -και χρησιμοποιώ τον όρο με επιφύλαξη- δεν νομίζω ότι είναι ένα περιοδικό που να επιβεβαιώνει τα στερεότυπα που έχει ο μέσος έλληνας για τους gay, του τύπου "αδερφή ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου"...
Όσο για τον lifestyle τύπο, δεν έχω τίποτα εναντίον του.
Άλλωστε,μερικοί από τους... καλύτερους μου φίλους ζουν χάρη σ αυτόν!
εκτός του ότι την τελευταία φορά που τσέκαρα ήμουν αρτιμελής, γιατί πρέπει να υπάρχει μόνο ο ακτιβισμός ή το lifestyle; Γιατί να μην μπορεί να υπάρχει ένας gay Τυπος που να καταφέρνει να συνδυάζει και τα δυο (όπως νομίζω κάνει το 10% και όπως προσπαθεί να κάνει με λιγότερη επιτυχία το aftershave).
Απλώς το gaypolitan, εκτός του ότι ακόμη και το straight αντιστοιχό του μου φαίνεται υπερβολικά σαχλό, δεν είμαι σίγουρος ότι είναι αυτό που χρειάζεται για να "απελευθερωθεί η gay επιθυμία στην Ελλάδα". Η gay επιθυμία μια χαρά ελεύθερη ειναι στο sodade (ή όπου) και στα πάρκα (και πολύ καλά κάνει)κι αν κάτι χρειάζεται η gay κοινότητα -και χρησιμοποιώ τον όρο με επιφύλαξη- δεν νομίζω ότι είναι ένα περιοδικό που να επιβεβαιώνει τα στερεότυπα που έχει ο μέσος έλληνας για τους gay, του τύπου "αδερφή ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου"...
Όσο για τον lifestyle τύπο, δεν έχω τίποτα εναντίον του.
Άλλωστε,μερικοί από τους... καλύτερους μου φίλους ζουν χάρη σ αυτόν!
Αγαπητέ(ή) greek gay lolita
Με απασχολεί πολύ περισσότερο η απαελυθέρωση της επιθυμίας όσων δηλώνουν gay και το έχουν συνδέσει μόνο με την εβδομαδίαια παρουσία τους στα gay μπαρ και με τίποτα άλλο (όπως η διεκδίκηση των δικαιωμάτων τους)παρά οι κάθε είδους αναγνώστες. Όσο για τη θολούρα, μακάρι να ήταν μόνο Ελληνικό φαινόμενο. Βλάχοι (με τη χειρότερη σημασία της λέξης) υπάρχουν παντού. Απλά στην Ελλάδα, κυριαρχούν.
Αγαπητέ(ή)erva_cidreira
Όπως το θέτεις, φαίνεται σαν να έγραψα ότι o gay ακτιβισμός είναι κάτι κακό και ενδιεκτικό αναπηρίας. Λάθος. Μια χαρά πράγμα είναι.Αναπηρία είναι το να μην δέχεσαι διαφορετικές μορφές έκφρασης από αυτές που καλύπτουν εσένα. Κοινώς αναπηρία είναι αυτό που εκδηλώνεις εσύ. Αλλά και πάλι μην χαλιέσαι. Όλοι μας έχουμε ένα είδος αναπηρίας.
Αγαpητέ(ή) xyz
Χαίρομαι που είσαι αρτιμελής και σου εύχομαι ολόψυχα να συνεχίσεις έτσι. Επίσης πρέπει να σου ομολογήσω ότιμολονότι δεν σε ξέρω, έχεις πολύ καλούς χαμογελαστούς φατσουλαίους μουσάτους φίλους, εργαζόμενους σην ευρύτερη μιντιακοκινηματογραφική πιάτσα που λένε τα καλύτερα για το blog σου και για το γράψιμό σου. Εκεί που διαφωνώ μαζί σου και προφανώς και με όλους τους υπόλοιπους είναι στο καά πόσο έχουμε να κάνουμε με επιβεβαίωση στερεοτύπων, ή με άγρια πλάκα σαν απάντηση στην άγρια κακοήθεια όσωνδη,μιουργούν τα στερεότυπα. Μπορεί να κάνω και λάθος, αλλά το έχω σαν τακτική, όταν κάποιος με κράξει 'αδελφούλα' να του απαντήσω, 'κάνεις λάθος, είμαι αγριοπουστάρα'. Βαριέμαι να δκαιολογήσω ή να υπερασπιστώ τις επιλογές μου οπότε χρησιμοποιώ την φρασεολογία του για να ξεμπερεύω. Κάπως έτσι το βλέπω και με το gaypolitan. Από τι στιγμή που η straight λογική αναλώνεται σε glossy δημοσιεύματα - οδηγούς για το 10 τρόποι να τρίψετε το πιπέρι, τους τη γυρνάς τούμπα και ταυτόχρονα την ειρωνεύεσαι. Και σε τελική, αφήστε μωρέ να το δούμε και μετά το κράζουμε αν δεν μας αρέσει.
Όπως και να 'χει, σ' ευχαριστώ για την φιλοξενία και την ευκαιρεία να γράψω την γνώμη μου.Tάσος Θεοδωρόπουλος
Με απασχολεί πολύ περισσότερο η απαελυθέρωση της επιθυμίας όσων δηλώνουν gay και το έχουν συνδέσει μόνο με την εβδομαδίαια παρουσία τους στα gay μπαρ και με τίποτα άλλο (όπως η διεκδίκηση των δικαιωμάτων τους)παρά οι κάθε είδους αναγνώστες. Όσο για τη θολούρα, μακάρι να ήταν μόνο Ελληνικό φαινόμενο. Βλάχοι (με τη χειρότερη σημασία της λέξης) υπάρχουν παντού. Απλά στην Ελλάδα, κυριαρχούν.
Αγαπητέ(ή)erva_cidreira
Όπως το θέτεις, φαίνεται σαν να έγραψα ότι o gay ακτιβισμός είναι κάτι κακό και ενδιεκτικό αναπηρίας. Λάθος. Μια χαρά πράγμα είναι.Αναπηρία είναι το να μην δέχεσαι διαφορετικές μορφές έκφρασης από αυτές που καλύπτουν εσένα. Κοινώς αναπηρία είναι αυτό που εκδηλώνεις εσύ. Αλλά και πάλι μην χαλιέσαι. Όλοι μας έχουμε ένα είδος αναπηρίας.
Αγαpητέ(ή) xyz
Χαίρομαι που είσαι αρτιμελής και σου εύχομαι ολόψυχα να συνεχίσεις έτσι. Επίσης πρέπει να σου ομολογήσω ότιμολονότι δεν σε ξέρω, έχεις πολύ καλούς χαμογελαστούς φατσουλαίους μουσάτους φίλους, εργαζόμενους σην ευρύτερη μιντιακοκινηματογραφική πιάτσα που λένε τα καλύτερα για το blog σου και για το γράψιμό σου. Εκεί που διαφωνώ μαζί σου και προφανώς και με όλους τους υπόλοιπους είναι στο καά πόσο έχουμε να κάνουμε με επιβεβαίωση στερεοτύπων, ή με άγρια πλάκα σαν απάντηση στην άγρια κακοήθεια όσωνδη,μιουργούν τα στερεότυπα. Μπορεί να κάνω και λάθος, αλλά το έχω σαν τακτική, όταν κάποιος με κράξει 'αδελφούλα' να του απαντήσω, 'κάνεις λάθος, είμαι αγριοπουστάρα'. Βαριέμαι να δκαιολογήσω ή να υπερασπιστώ τις επιλογές μου οπότε χρησιμοποιώ την φρασεολογία του για να ξεμπερεύω. Κάπως έτσι το βλέπω και με το gaypolitan. Από τι στιγμή που η straight λογική αναλώνεται σε glossy δημοσιεύματα - οδηγούς για το 10 τρόποι να τρίψετε το πιπέρι, τους τη γυρνάς τούμπα και ταυτόχρονα την ειρωνεύεσαι. Και σε τελική, αφήστε μωρέ να το δούμε και μετά το κράζουμε αν δεν μας αρέσει.
Όπως και να 'χει, σ' ευχαριστώ για την φιλοξενία και την ευκαιρεία να γράψω την γνώμη μου.Tάσος Θεοδωρόπουλος
Αγαπητέ Τάσο,
Κακό – και όχι αναπηρία – είναι να μην δέχεσαι να έχει ο άλλος γνώμη, και να μην του επιτρέπεις τη δυνατότητα να την εκφράζει, για το πόσο χαμηλά θα βάλουν κάποιοι τον πήχη και για δικό του λογαριασμό, βλέπε από Τατιάνα μέχρι, ενδεχομένως, το Gaypolitan. Όπως ακριβώς κάνεις εσύ. Αλλά και πάλι μη χαλιέσαι. Όλοι μας έχουμε υπάρξει καλοπροαίρετα και αφελώς φανατικοί μέχρι να μάθουμε παθαίνοντας. Ακόμη και το πολύ απλό, τι πραγματικά σημαίνει αναπηρία και πώς πρέπει να χρησιμοποιείται ο όρος.
Δημοσίευση σχολίου
Κακό – και όχι αναπηρία – είναι να μην δέχεσαι να έχει ο άλλος γνώμη, και να μην του επιτρέπεις τη δυνατότητα να την εκφράζει, για το πόσο χαμηλά θα βάλουν κάποιοι τον πήχη και για δικό του λογαριασμό, βλέπε από Τατιάνα μέχρι, ενδεχομένως, το Gaypolitan. Όπως ακριβώς κάνεις εσύ. Αλλά και πάλι μη χαλιέσαι. Όλοι μας έχουμε υπάρξει καλοπροαίρετα και αφελώς φανατικοί μέχρι να μάθουμε παθαίνοντας. Ακόμη και το πολύ απλό, τι πραγματικά σημαίνει αναπηρία και πώς πρέπει να χρησιμοποιείται ο όρος.
<< Home