Τρίτη, Αυγούστου 30, 2005

Μούμπλε, μούμπλε...

Η σχέση του Μίκυ Μάους και του Γκούφυ (ο οποίος παρεμπιπτόντως δεν έχει επίθετο;) μου φαινόταν ανέκαθεν ιδιαίτερα στενή. Κι αν εσείς είχατε υποπτευθεί ότι ναι, οι δυο διασημότεροι πολίτες του Μίκυ είναι κάτι παραπάνω από στενοί φίλοι, η δική μου θεωρία πάει πολύ πιο μακριά σε S&M περιοχές –και δεν θέλετε καν ν’ αρχίσω να σας αναλύω την θεωρία μου για την σχέση του Μίκυ με τον επιθεωρητή Ο’ Χάρα.

Τα παραπάνω μου ήρθαν στο μυαλό διαβάζοντας το σαββατοκύριακο ένα Μίκυ Μάους της μικρής μου ανιψιάς, όπου και αλίευσα το παραδίπλα πολύ ενδιαφέρον καρέ, που υπαινίσσεται ότι στο Μίκυ Σίτυ δεν είναι όλα όσο straight θα ήθελαν να πιστεύουν οι γονείς σας...


Comments:
Ελα μωρέ! Υπερβολικός είσαι..Τα παιδιά δεν τα βλέπουν έτσι, βλέπουν τη φιλία, τη δράση, τη πλοκή..
Αυτά τα S&M τα βλέπουν μόνο όσοι έχουν τη μύγα
 
Εκτός του ότι έχω (προφανώς) τη "μύγα", έχω (ελπίζω) και χιούμορ, ασχέτως αν καμμιά φορά δεν βγαίνει όπως θα ήθελα...
τα S&M ήταν σ' αυτό το κλίμα, (αν και μπορώ να σου γράψω ολόκληρη διατριβή με παραδείγματα που να επιβεβαιώνει την θεωρία μου) και φυσικά τα παιδιά βλέπουν μόνο όσα γράφεις.
Εν τούτοις εμείς ως ενήλικες νομιμοποιύμεθα να διαβάζουμε ακόμα και στα Μίκυ Μάους κάτι παραπάνω, έτσι δεν είναι;
 
"Εν τούτοις εμείς ως ενήλικες νομιμοποιύμεθα να διαβάζουμε ακόμα και στα Μίκυ Μάους κάτι παραπάνω, έτσι δεν είναι?"
έτσι όπως το θέτεις και την Καινή Διαθήκη να διαβάσεις... όλο ανωμαλίες θα βρείς..
 
Προφανώς, αγαπητέ XYZ, κάτι περισσότερο από σένα γνωρίζει η στρουθοκάμηλος. Μήπως να άρχιζες να την μιμείσαι;
 
"έτσι όπως το θέτεις και την Καινή Διαθήκη να διαβάσεις... όλο ανωμαλίες θα βρείς."
ελπίζω αυτό να είναι γραμμένο όπως και το δικό μου κείμενο με χιούμορ, αγαπητή marina. Διότι αλλιώς μάλλον δεν θα την έχεις διαβάσει ούτε εσύ προσεκτικά...
Αλλά δεν μπορεί, είμαι σχεδόν σίγουρος ότι αστειεύεσαι...

όσο για τις τακτικές του στρουθοκαμηλισμού, είμαι βέβαιος ότι θα μπορούσες να μου διδάξεις κι εσύ μερικά πράγματα αγαπητή/ε erva.



Μα τόση φασαρία για το Μίκυ;
 
Εγώ, γιατί;
Η marina μοιάζει να έχει μεγαλύτερη πείρα.
Άλλωστε, για στρουθοκαμηλισμό μιλάμε, όχι για να πιάνει κανείς "πουλιά" στο αέρα.
Ο καθείς στον τομέα του, δε νομίζεις;
Εγώ, πάντως, εσένα σε κόβω για έξυπνο. Με παρεξήγησες, αλλά δεν πειράζει.
 
μάλλον σε παρεξήγησα.
παρντόν.

συμβαίνει συχνά τα γραπτά να μην καταφέρνουν να αποδώσουν με σαφήνεια αυτό που σκέφτεσαι...
 
Διαφωνω!Για μενα ηταν η Ολιβ.Που ειχε ενα εξωγαμο και πηγαινε τη μια με το Μπρουτο και την αλλη με τον Ποπαυ.
 
Δημοσίευση σχολίου

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?